6 תשובות
שואל השאלה:
כן אה
כן אה
ג יפית
גם לי היא מזכירה קצת בפנים חחח
ג. יפית מושלמת (חיים שלי כפרה עליה) ואין דמיון!
ג. יפית יותר יפה
ג. יפית יותר יפה
האמת היא שיש בזה משהו
אבל זה מוזר כי בר יפה וג...
אבל זה מוזר כי בר יפה וג...
לא נכון! ג. יפית יותר יפה!
בתור מעריצה של ג. יפית יש לי זכות להגיד שהיא יותר מוכשרת!
בתור מעריצה של ג. יפית יש לי זכות להגיד שהיא יותר מוכשרת!
באותו הנושא: