2 תשובות
הרוב באים מחול כי הם צריכים תנאי גידול מיוחדים ואצלנו לא מתאים
כמו כל דבר טוב כן אבל לא בכמויות וקשה למצוא, אני הכרתי מקום שמגדל קטניות בעבר לא זוכר מקום מדויק זוכר שהיה בצפון נכון להיום סיכויים טובים שכן אבל הרוב מייצאים לחו"ל
והסיבה שמייבאים כי הייבוא יותר זול
והסיבה שמייבאים כי הייבוא יותר זול
באותו הנושא: