3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא פדיחה ואני לא רוצה שיראו לי את הבטן תעזרו לי
אנונימי
אם את חושבת שהחולצה יפה וממש בא לך ללבוש אותה-
אז תלבשי חצאית גבוהה. (-;
מקווה שעזרתי (;
תקשיבי, בתור דתייה- אם זה לא בסטנדרטים שלך אז בשביל מה לקנות? סתם מבאס לקנות שמלה מהממת ולהוסיף לה חצאית בסיס וחולצת בסיס וגופייה ובסוף להראות לא משהו

אבלל
בגלל שכבר קנית נראלי גופייה יהיה הכי טוב:)