6 תשובות
מחשבים זה מאוד קשה, אישית אני לא אוהבת פיזיקה אז הייתי בוחרת מחשבים (:
לפי מה שאני יודעת מחשבים יכול לעזור לך להגיע ליחידת מחשבים טובה בצבא
שניהם קשים. אני במחשבים אבל לא מת על זה.
פיזיקה אני חושב
אנונימי
כל אחד והדעה שלו. אני הייתי בוחרת פיזיקה כי מחשבים יותר קשה
באותו הנושא: