2 תשובות
תגידי לו שאת מצטערת שנפרדתם ושאת רוצה שתחזרו...:)
כשאת לידו, תשדרי ביטחון ועוצמה ותהני מכל רגע, שיהיה לך חיוך של מליון דולר על הפנים ותראי לו שאת לא צריכה אותו יותר.
אם הוא לא חוזר על ארבע, או שהוא כבר לא בקטע ובאמת רוצה להתרחק, או שהוא מתבייש וחושב שהוא כבר לא לרמה שלך.
אם את מעדיפה משהו יותר ישיר, תדברי איתו כרגיל ותבקשי סליחה ואולי משם העניינים יסתדרו.
בהצלחה♥
אם הוא לא חוזר על ארבע, או שהוא כבר לא בקטע ובאמת רוצה להתרחק, או שהוא מתבייש וחושב שהוא כבר לא לרמה שלך.
אם את מעדיפה משהו יותר ישיר, תדברי איתו כרגיל ותבקשי סליחה ואולי משם העניינים יסתדרו.
בהצלחה♥
באותו הנושא: