4 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית לגמרי
זה פטריה-קנדידה. מומלץ ללכת לרופא ולטפל בזה דחוף.
זה לא משהו חריג... פשוט שימי תחתונית בשביל הניקיון והנוחות וזהו.
זה בסדר, זה קורה להרבה בנות בגיל שלך.. שימיתחתוניות ויהיה בסדר..:) ותדברי עם אמא שלך..
אנונימיתתת :)