8 תשובות
אני יותר אוהבת ריאנה
ריאנה יותר אהבתי
ברור שלאופוריה אני משתמשת בו באופן קבוע את יכולה למצוא עוד מידע באתר בשמים
לירון
ריאנה יש ריח טוב אבל זה תלוןי מה הטעם שלך מאמי
אופוריה לדעתי.
בהצלחה!:)
אני יותר אוהבת את של ריהאנה
אופוריה בהרבה יותר נעייםם