9 תשובות
אני חושבת שכל עוד הן לא יותר גבוהות מהם, זה בסדר בשבילם:p
כול עוד היא לא יותר גבוהה ממני
מבחינתי זה בסדר גם אם היא גבוהה ממני, למה שיהיה אכפת לי מהגובה שלה?
תתפלא, זה מפריע להרבה. בעיקר לאגו.
לי זה לא מפריע
2 ס"מ זה בסדר, אבל לא 10-15 ס"מ
כן הבנתי, אבל לא כולם כמוך בעניין הזה.
אני לא יפסול כי אני מטר 1.84
U?
1.73 זה לא כל כך גבוהה.. אין בעיה עם זה..