4 תשובות
יכול להיות שזה מלחות.
אחרי שאת עושה מחליק שימי ספריי שישאיר לך את השיער ם ברק וישמור מלחות:)
אני משתמשת בsyoss
אולי תקני משהו מקצועי יותר.
משהו שיהיה חזק יותר,
או שאולי תשימי על טמפרטורה גבוהה
יש לי שיער בול כמוך. תקני ספריי עיצוב לשיער וכשאת גומרת לעשות מחליק תרססי את הספריי על כל השיער, זה יישמר לך ובערב תעשי תיקונים. יש גם קרמים מיוחדים, תשאלי בסופר פארם
ישר אחרי המחליק תשימי סרום..
באותו הנושא: