5 תשובות
תשמי קרם ואז הוא לא יהיה מנופח.
תלכי אם קוקס
תפסיקי עם המחליק זה הורס ממש את השיער ובעוד כמה זמן תתחרטי על הרגע שהתחלת לעשות מחליק..
שימי קרם, שמן, או מוס שיער שמתאים לסוג השיער שלך
מקווה שעזרתי.. ( נ. ב פן עדיף על מחליק.)
שימי קרם, שמן, או מוס שיער שמתאים לסוג השיער שלך
מקווה שעזרתי.. ( נ. ב פן עדיף על מחליק.)
את יודעת אפשר לעשות קוקיות או גולגול עגבנייה למעלה כזה..
את יכולה להסתפר טיפה ולהוריד בנפח, זה יעשה לך ממש טוב, גם ליהיה שיער מנופח מאוד מאוד ושרוף מהמחליק והסתפרתי וזה עזר לי (:
בכל מקר את זאת את ומי שיקבל אותך איך שאת בשמחה ומי שלא אז לא אל תשימי פס אל אף אחד (:
את יכולה להסתפר טיפה ולהוריד בנפח, זה יעשה לך ממש טוב, גם ליהיה שיער מנופח מאוד מאוד ושרוף מהמחליק והסתפרתי וזה עזר לי (:
בכל מקר את זאת את ומי שיקבל אותך איך שאת בשמחה ומי שלא אז לא אל תשימי פס אל אף אחד (:
אנונימית
קודם כל את צריכה להשתמש במוצרים שמטפלים בנזקי חום, יש לי מסיכה של gliss והיא ממש עזרה לי החזירה את הברק והוא כבר לא יבש והכל.. ואני לא יודעת בקשר לנפח אין לי שיער נפוח אז אין לי מושג:)
אנונימי