3 תשובות
אני סומכת על האינטואציות שלי.
אם הן חזקות אני הולכת איתן בד"כ.
אם יש לי ספקות מנסה לברר ולאמת/לשלול.
בהצלחה!
כן.
לדעתי אין סיבה לצאת עם מישהו שאת לא מרגישה שאת יכולה לסמוך עליו.
אם את בכל זאת מתלבטת, תני לזה עוד זמן ותראי אם הוא באמת נוטה לשקר.
בהצלחה:)
ברור שנפרדת, אלא אם את ממש נהנת בחברתו... אז תפגשי איתו עוד כמה פעמים בודדות בשביל הכיף ובשביל לסיים את זה נחמד יותר, באווירההטובה.
אנונימית