5 תשובות
אם לא היה לך כבר עודף משקל אז זה בסדר אבל עדיך תמיד לרדת מלעלות.
אאהה אם את סתם רוצה להוריד כאילו את משקל נורמלי וסתם בגלל הביקיני באך להוריד אז זה כזה בסדר אבל אם יש לך עודף משקל זה ממש קצת
להוריד- כן
לעלות - לא
חג שמח:)
לעלות - לא
חג שמח:)
קצת מדי
זה ממש קצת:<