2 תשובות
את יכולה להגיד לא "לא אבל אני רוצה להכיר.." עם בנים זה יותר מצליח מבנות.. חח נסי לדבר איתו על דברים שבנים אוהבים או על כול מיני..
תגידי שאת רוצה להכיר..
באותו הנושא: