7 תשובות
אם רואים תתחתון זה קצת זנותי לדעתי..
אנונימי
לא, עם שורטים
אם את מרגישה שזה לא מכבד אז תורידי
לא קשור לזה של שלימה עם עצמי, אני מרגישה שזה לא מכבד, למרות שלא רואים כלום
כן..
את שלמה עם עצמך? את שמחה? כן למה לא?
באותו הנושא: