התחברות
הרשמה
איך עושים מערכת שעות בפוטוסקייפ?
10 בנובמבר 2011, 16:28
מחשבים
תשובה אחת
לא יצא לי להתקל באפשרות כזאת בפוטו סקייפ ואני משתמשת בו כבר מעל לשנה-שנתיים. אני די מופתעת לשמוע שבכלל שואלים על כך!
r
random
באותו הנושא:
יש לי הרבה שעות במערכת? 35 שעות
הרגע קיבלתי את מערכת השעות שלי (כיתה יא)
יש לכם שעות חלון במערכת? איך לעזאזל כל המערכת שלי מפוצצת
רקע שקוף בפוטוסקייפ - איך עושים?
למה לא עושים כלום עם מערכת החינוך שלנו?
מערכת יחסים עם מרחק של שעה ורבע נסיעה, יכולה להצליח לדעכתם?
הבטן שלי עושה רעשים כבר 4 שעות ואני לא רעבה כאילו משהו לא תקין במערכת עיכול.. ממה זה?
אני צריכה תוכנה לעיצוב מערכת שעות! או שיש למישהו מערכת שעות של וואן דיירקשן? אבל יפה..
בין כיתה י' לכיתה יא מערכת השעות משתנה?
מערכת החינוך בישראל. למה לא עושים איתה משהו?
איך לעשות מערכת שעות עם תמונה שלי בוורד? תודה לעוזרים