4 תשובות
זה כמו אוויר, זה דבר שצריך כדי להתקיים
אניי לא 1! =)
בשביל להנות מחיים ולא להיות לבד, שיהיה מישהו לצידך ויחבק (:
בנאדם צריך מישהו שיאהב אותו יותר מ-שהוא אוהב את עצמו.
באותו הנושא: