2 תשובות
להדלק זה לאהוב בלי סיבה מיוחדת פשוט סוג של להשתגע כל בנאדם בגלל יופי או לוק מיוחד!
להתאהב זה להרגיש שהבנאדם הזה שייך לך!
הידלקות זה יותר בקטע שמישהו רואה מישהי ובא לו עליה
אהבה זה יותר לכיוון של ידידים ואז חברות:)