3 תשובות
כן קונים את זה ברשתות ספרים חח לפי דעתי זה סתם בזבוז כסף מיותר
כשהייתי קטן שיחקתי בזה, אם אתה רוצה מנוי למשחק (קוראים לזה חלוץ, לא יודע למה) זה עולה פאקינג 200
חחח ואיי איזה ישן זה