11 תשובות
כן למה לא, לא צריך לעשות מזה עניין גדול מדי.
אם זה מישהו שאני אוהבת אז כן
התנשקתי כבר אבל אם הייתה לי ברירה אז כן:)
חחח זה נחשב למשחק חברתי, ואם זה אמת או חובה אז זה נקרא חלק מהמשחק אבל זה לא נקרא נשיקה ראשונה.
תלוי אם הוא מחבב אותי גם. אם לא זה סתם יהיה מביך וכלום נראה לי לא יצא מזה.
ניראה לי שכן
אנונימי
ממש לא..
ברור שאם מישהו שאוהבים:/
באמת או חובה? ממש לא.
נראה לי קצת מטריד שהנשיקה הראשונה שלי תהיה בתוך מעגל מוקף ילדים שמוחאים כפיים וצורחים...