תשובה אחת
סוכר אינו מומלץ כלל וכלל.
נסי להתרגל לשתות ללא סוכר כלל וכלל.
ואם כבר סוכר, אז סוכר חום שהוא בריא יותר.
ולאט לאט להוריד מהכמות.

בהצלחה.