תשובה אחת
סוכר אינו מומלץ כלל וכלל.
נסי להתרגל לשתות ללא סוכר כלל וכלל.
ואם כבר סוכר, אז סוכר חום שהוא בריא יותר.
ולאט לאט להוריד מהכמות.
בהצלחה.
נסי להתרגל לשתות ללא סוכר כלל וכלל.
ואם כבר סוכר, אז סוכר חום שהוא בריא יותר.
ולאט לאט להוריד מהכמות.
בהצלחה.