8 תשובות
יא חמודים
דבר ראשון אני לא פוחד להסתכל על אף אחד או אחת גם אם אני שונא או אוהב או מחבב או לא יודע מה
דבר שני אני לא אוהב אף אחת בנתיים -.-
דבר שני אני לא אוהב אף אחת בנתיים -.-
אשכרה חמודים:-)
אני בצ אבל גם אצלי זה ככה
no
אולי בגלל שאני לא "מאוהב".
אולי בגלל שאני לא "מאוהב".
כן מלא פעמים, אתה פוחד שהיא תתפוס אותך נועץ בה מבטיםם זה לגימיטי לחלוטין..
כע
באותו הנושא: