7 תשובות
שרירים...
כן
זה לא רק יפה, זה גם סקסי ♥
אני חושבת שזה טיפה יותר מידיי
כן, וברור שגבר עם שרירים כאלה.
שרירים זה רק בונוס לפי דעתי ;-))
שרירים זה רק בונוס לפי דעתי ;-))
אני אישית אוהבת גברים שריריים, אבל זה באמת עניין של טעם (:
זה לא יפה שרירים כל כך לבנות, יפה גוף מחוטב לבנות אבל לא שרירי. לבנים ברור שזה יפה שרירים אבל אל תשפטי על פי מראה רק
באותו הנושא: