3 תשובות
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימי
בכל מקרה תנסי להקשיב לשיר כמה פעמים, אחר כך תנסי לתת לו עומק, תנסי להרגיש אותו.. אפשר לתרגל גם עם מורה פרטי שיעזור לך.
צריך בהתחלה להתאמץ קצת ולשים לב לשיר.
אפשר לשיר נכון את כל התווים אבל עדיין צריך רגש.
בכל מקרה תנסי להעביר בראש שלך רגשות שאת חושבת שעברו על הזמר/ת וצריך גם קצת לתרגל את זה.
צריך בהתחלה להתאמץ קצת ולשים לב לשיר.
אפשר לשיר נכון את כל התווים אבל עדיין צריך רגש.
בכל מקרה תנסי להעביר בראש שלך רגשות שאת חושבת שעברו על הזמר/ת וצריך גם קצת לתרגל את זה.
שאלה מעולה!
בעקרון צריך לבחור שיר שאת מתחברת אלוי מבחינת מילים. ולתת בזה את כל העוצמה ולהכניס את כל כולך.
לא תמיד אפשר להביא רגש לשיר. אם תשירי 'הילדה הכי יפה בגן' סביר להניח שאי אפשר לתת לזה רגש בכך שהשיר יצא מרגש.
ברוב השירים. רגש שווה עוצמה.
בהצלחה
שמעי אותי. ותגידי לי מה את חושבת.:)
בעקרון צריך לבחור שיר שאת מתחברת אלוי מבחינת מילים. ולתת בזה את כל העוצמה ולהכניס את כל כולך.
לא תמיד אפשר להביא רגש לשיר. אם תשירי 'הילדה הכי יפה בגן' סביר להניח שאי אפשר לתת לזה רגש בכך שהשיר יצא מרגש.
ברוב השירים. רגש שווה עוצמה.
בהצלחה
שמעי אותי. ותגידי לי מה את חושבת.:)
קישורים מצורפים: