4 תשובות
יש כל מני שיטות את יכולה לעשות את השיטה הפשוטה שזה לפני שאת עושה את הקוקו להשאיר חלק קטן כמו פוני לעשות את הקוקו ואז לסדר אתזה ולחבר אתזה לקוקו עם עוד גומיה או סיכה
ויש גם פלסטיק קטן כזה ששמים בשיער וזה מה שהוא אמור לעשות זה עולה משהו כמו 10 שקל בוואו או ביוטיקר
ויש גם פלסטיק קטן כזה ששמים בשיער וזה מה שהוא אמור לעשות זה עולה משהו כמו 10 שקל בוואו או ביוטיקר
יש ספוגים מיוחדים בשביל זה.. אבל אפשר גם בלי.
זה הגבהה, אני עושה את זה עם ספריי
עושים קוקו רגיל ואז מושכים מהצד של הגבעה את השיער קצת החוצה
אם הבנת, מקווה שכן
אם הבנת, מקווה שכן
באותו הנושא: