התחברות
הרשמה
עופרת החוד שיש בעיפרון הוא רעיל? ואם כן יכול לקרות משהו אם בלעתי קצת?
11 באוקטובר 2013, 13:43
איפור
עיניים
עיפרון איפור
עיפרון
רעל
תשובה אחת
טיפה רעיל אבל אם קרה בלעת בטעות לא יקרה לך כלום
.MAAYAN.
באותו הנושא:
אתם כותבים עם עיפרון חודים 0.5 או 0.7?
איזה עיפרון חודים אתם יותר מעדיפים? 0.5 או 0.7? ולמה?
איך אתם אומרים - עיפרון חודים או עיפרון שפיצים?
חודים של עפרונות - מאיזה חומר עשוי חוד העיפרון והאם הוא מסוכן?
האם זה נכון שבימנו קוראים לעט מכני, עט חודים או עיפרון חודים?
איך אתם אומרים- עיפרון חודים \ עיפרון שפיצים? ><
נכנס לי חוד של עיפרון ליד ירד לי הרבה דם, כאשר זה הפסיק כל המקום היה שחור.. אני עומד להפוך לאיש העופרת?
איך תעדיפו לקרוא לזה? עט עיפרון\עיפרון חודים\עיפרון שפיצים\עיפרון מכני
היי אני רוצה לקנות עיפרון מכני/חודים מה יותר טוב 0.7 או 0.5?
לבלוע חוד של עיפרון גורם לחום לעלות?
הגיוני שיהיה לי זיהום באצבע מחוד של עיפרון?