4 תשובות
שואל השאלה:
תודה:) ולמה מוזר?
פשוט תחזרי לאהוב אותו..
זה נשמע קצת מוזר שהיית הפסקת וחזרת.. אבל סבבה (:
תשמעי שירים של גסטין תחפשי עליו מידע חדש
הא ותלכי למפגשים שלו אם את רוצה לדעת איפה יש מפגשים בואי לפרטי
בליברית = מישהי שמעריצה מאוד את ג'סטין ביבר.
פשוט תעריצי אותו שוב..