4 תשובות
שואל השאלה:
תודה:) ולמה מוזר?
תודה:) ולמה מוזר?
פשוט תחזרי לאהוב אותו..
זה נשמע קצת מוזר שהיית הפסקת וחזרת.. אבל סבבה (:
זה נשמע קצת מוזר שהיית הפסקת וחזרת.. אבל סבבה (:
תשמעי שירים של גסטין תחפשי עליו מידע חדש
הא ותלכי למפגשים שלו אם את רוצה לדעת איפה יש מפגשים בואי לפרטי
הא ותלכי למפגשים שלו אם את רוצה לדעת איפה יש מפגשים בואי לפרטי
בליברית = מישהי שמעריצה מאוד את ג'סטין ביבר.
פשוט תעריצי אותו שוב..
פשוט תעריצי אותו שוב..
באותו הנושא: