4 תשובות
כן כי עם הוא החזיר זה סתם בלאגן מיותר.. עם הוא לא וזה קורה אז תגישי תלונה...:)
שואל השאלה:
הוא לא החזיר בעצמו, מישהו אחר החזיר בשמו.
אנונימי
אם הוא החזיר, למה זה טוב? באמת שעזוב לא כדאי בכלל להיכנס לקטעים האלה
באותו הנושא: