4 תשובות
כן כי עם הוא החזיר זה סתם בלאגן מיותר.. עם הוא לא וזה קורה אז תגישי תלונה...:)
שואל השאלה:
הוא לא החזיר בעצמו, מישהו אחר החזיר בשמו.
הוא לא החזיר בעצמו, מישהו אחר החזיר בשמו.
אנונימי
ואפשר להגיש תלונה
אם הוא החזיר, למה זה טוב? באמת שעזוב לא כדאי בכלל להיכנס לקטעים האלה
באותו הנושא: