3 תשובות
תסתכלו למעלה ותבינו, שיש אחד בעולם שאף פעם לא יאכזב אתכם...
אנונימי
חבר אכזבת.:/
בסופו של דבר, אפשר לסמוך רק על עצמך..:\
באותו הנושא: