2 תשובות
שואל השאלה:
אין לי אייפון...\:
אם יש לך אייפון אז:
הגדרות->כללי->נגישות->ואז כתוב באנגלית משהו עם טאץ׳ תלחצי ותפעילי.
באותו הנושא: