תשובה אחת
זה עניין של החלטה. ברגע שתגידי לעצמך שחלאס נמאס את לא מקנאה יותר ואת יפה בלי קשר לאיך בנות אחרות נראות, זה ירגיע אותך. תנסי לפרגן, נגיד להחמיא לחברות יפות על כל מיני דברים או לעשות לייקים לבנות שאף פעם לא עשית להן מתוך קנאה. או אפילו אם יוצא לך לדבר על מישהי עם חברות שלך סתם לרכל והן כזה מבקרות אותה מתוך קנאה תגידי שהיא יפה! את תראי איך זה יעשה לך הרגשה טובה ותזכרי שאין קשר בינך לבין בנות אחרות ושכל אחת יפה בדרך שלה.
באותו הנושא: