4 תשובות
אני שברתי את היד פעם:|
לא ממצליחה לך לעשות את זה זה ממש כואב וגם קשה לעשות מלא דברים אסור להרטיב את זה ממש מגביל בדברים..
אנונימית
לא הייתי ממליץ בכלל אם את רוצה לשבור את היד יש שיטה אם תפוחי אדמה.
אבלאבל למה

שאני שברתי תיד נתקעתי בפח..
עזרתי<?
אני יודעת איך אבל אני לא הולכת להגיד לך איך עושים את זה