התחברות הרשמה

איזה מזל זה ה3 ביוני?

18 באוקטובר 2013, 22:20
מיסטיקהאסטרולוגיהמזלותמזליונים    
3 תשובות
תאומים... המזל של אחותי
T
The Green Plumbob
תאומים
ת
תיפשה זאת רק שמועה
תאומים...
I
I can't remember to forget you
באותו הנושא:
איזה מיונים כדאי לבקש מהצבא? ( לבנות ) אין לי גם תציונים הכי גבוהים 50-51
מלשב"ים באיזה מיונים הייתם כבר? לא שלחו לי שום מיון חוץ ממיון לוחמות, מה עושים?
שיוני צבע העיניים באופן טבעי - איזה דרך טיבעית אני יכול לשנות את צבע העניים?
איזה מיונים צריך לעבור לקצונה? (בחיל האוויר אם זה משנה)
מלשבים, באיזה מיונים הייתם כבר?
איזה חודש זה יוני?
איזה חודש הכי חם? יוני, יולי או אוגוסט?
שלום, מי שנולד בחודש יוני איזה מזל הוא?
איזה מזל זה חודש יוני?
בדיקה: השמות - קובי, מירי, שמוליק, נתי, אסי, יוני, מוטי, אבי, קיצורים של איזה שמות?
איזה חודש זה יוני?