התחברות הרשמה

איך אתם רוצים לקרוא לילדים שלכם שתהיו גדולים? חח אני לשלי לבת - גיל ולבן רועי ^^ תגידו למה

19 באוקטובר 2013, 12:16
עבודהעתידגילחלומותקריאהבאיזה גיל    
4 תשובות
חח לבת - נוי אממ כי לא יודעת (:
לבן - נתנאל גם לא יודעת (:
ל
לינוי ^__^
אם תהיה לי בת אני אקרא לה אמה ^^
ע
עדי!
שוהם אלמוג
ה
החכמה 67
בן- דניאל
בת- נועה
אנונימית
באותו הנושא:
איך אתם רוצים לקרוא לילדים שלכם?
כמה ילדים תרצו כשתהיו הורים?
אתם רוצים לגור בישראל שתהיו גדולים או במדינה אחרת?
במה אתם רוצים לעבוד שתהיו גדולים?
איך הייתם רוצים לקרוא לילד שלכם בעתיד?
כמה ילדים אתם רוצים שיהיה לכם כשתהיו גדולים?
תכתבו כאן איך היתה הנשיקה הראשונה שלכם ^^, אני אוהבת לקרוא את זה חוח
איך הייתם רוצים שיקראו לילדים שלכם?
מה השם הכי יפה ששמעתם ואיך תרצו לקרוא לילדים שלכם בעתיד?
איך אתם רוצים לקרוא לילדים שלכם?
במה אתם רוצים לעבוד שתהיו גדולים?