7 תשובות
אליאנס
ליידי דייויס ממש טוב! אחלה אנשים, כמעט ואין ערסים
א. ד. גורדון מאוד מומלץ
ליידי דיוויס כולם צפונבונים. גמנסיה אחלה. גם א'.
אנונימי
עירוני ד׳!
בתל אביב אין חטיבות ביינים, יש תיכונים. מכיתה ז' עד יב'. חוץ מכמה מיוחדים כמו אומנויות, גורדון וכו'
אנונימי
אני בליידי דייויס זה מקום טוב, עירוני א' אמור להיות מעולה