2 תשובות
אם היא החברה הכי טובה שלך וכמו אחות בשבילך את אמורה לדעת מה לכתוב.
אני מאמינה שאם אתן כמו אחיות, יש לך הרבה מה לרשום לה.
אני בטוחה שכשתתחילי זה יזרום.
בעקרון את יכולה לכתוב:
- כמה כיף לך איתה
- להעלות זכרונות מהעבר שמדגישים כמה היא מדהימה
- הברכות הרגילות (בריאות, אושר, הצלחה)
- להגיד את כל התכונות הטובות שלה