33 תשובות
אליאור 19 וחולה בגללך ולא עליך (:
אניי
אנונימי
i am a boy
וגם
רוסים זה משפחה
אנונימית
כולם מושלמים ♥
‏◕‿◕‏ תהילולה בן הרוש ◕‿◕‏‏

עושה לי טוב לעזור.‏
גזר מעופף
אנונימי
can'tstopwontstop#
אנונימי
אני^^ סתם מאיפה לי
כול מי שעוזר חמוד^_^חחח
תהילולה בן הרוש
אני?:)
אני אני:)
"כולם"
והתמונה ששמו לך קצת מטרידה
אנונימית
הילה הזוהרת 13 מספר מזל
יש לי כמה משתמשות שאני נהנה לדבר איתן

bleedingchemicals
crazy little thing called yam
*-* i'm superwoman
stips girl
i see your true colors
יש כמה אבל אני הכי חמודה
יש מלאא... אני אחת מהן ^_^
אנונימית חוחי
ספירה
שקד הבובקה ^^
יאי אמרו אותי אני מרגישה מיוחדת xd אנונימי יא נסיך 3> חח סתם, והמשתמש הכי חמוד פה לדעתי זה rheonate הוא ממש עוזר לי, אפילו לא בשאלות שאני שאלתי
לאדע..
demi:)
אנונימי
כולם.. טוב חלקם
יש הרבה, לא יכולה לבחור את ההכי.
קורא לי חיים ועושה לי תמוות:)

היא מדהימה:i
ואני עדיין מחכה להיות כתובה פה:' (
זאת שאבא שלה פרח (;
u.dont.know.me
אנונימי
i see your true colors ממש חמודה ועוזרתת!
i am here to stay יצא לי לדבר איתה בפרטי פעם אחת ממש חמודה והיה לנו חיבור סבבה
v for vendetta ❤ (בת!) הייתה לנו שיחה אחת ממש ארוכה וממש כיפית וחיבור ממש טוב
יש עוד הרבהה ממש חמודות אבל לא זוכרת עכשיו
ולגבי הבנים גם לא עולה לי עכשיו שמות אבל באמת שיש מלאא חמודים!
שואל השאלה:
♥לא כולם יפים, אני זה לא כולם♥
אנונימי