2 תשובות
פעם אמרו לי שיטת השלוש תחזירי על זה שלוש פעמים
אישית לא למדתי למבחנים אז אני לא ניסתי את זה תנסי אין מה להפסיד
ואם אני לא חצוף תגידי אם זה עזר שאני בפעם הבאה יגיד או לא
שהיה בהצלחה
אישית לא למדתי למבחנים אז אני לא ניסתי את זה תנסי אין מה להפסיד
ואם אני לא חצוף תגידי אם זה עזר שאני בפעם הבאה יגיד או לא
שהיה בהצלחה
אנונימי
השיטה שלי היא תרשים זרימה...
אני לוקח את החומר הכתוב ומצמצם אותו לתרשים..
דוגמא:
יש לי את הנושא הגדול הרצל
ממנו אני מוציא סעיפים (אסוציאציות) עם חצים
אז יש לי את דמותו-מי היה, הספרים, הקונגרסים
מתחת לדמותו אמתח חץ-וארשום בכמה שורות קצרות מתי נולד, בקצרה על שהיה עיתונאי..
מתחת לספרים אוציא 2 חצים-האחד אלטנוילנד והשני מדינת היהודים ומתחת לכל אחד בקצרה מס' משפטים קצרים מה מספר כל ספר.
השיטה מעולה משום שהיא מתמצתת את העיקר ולא הטפל. במבחן יש שאלה וזה עוזר לשלוף מהזיכרון את התשובה-להרחיב תדע לבד.
שיטה נוספת:
עבודה בקבוצה-יושבים חברה מעלים את הנושא דמותו של הרצל מי היה? אחד עונה ומשווים מי שלא ידע עכשיו יודע.. מי שטעה מתקנים.. וכן הלאה.
על מנת להיות מרוכז אל תעמיס
תלמד לפני הזמן
תעשה הפסקות וגם תן למח לנוח תעשה פעילות גופנית כי היא מעוררת ומרגיעה..
בהצלחה
אני לוקח את החומר הכתוב ומצמצם אותו לתרשים..
דוגמא:
יש לי את הנושא הגדול הרצל
ממנו אני מוציא סעיפים (אסוציאציות) עם חצים
אז יש לי את דמותו-מי היה, הספרים, הקונגרסים
מתחת לדמותו אמתח חץ-וארשום בכמה שורות קצרות מתי נולד, בקצרה על שהיה עיתונאי..
מתחת לספרים אוציא 2 חצים-האחד אלטנוילנד והשני מדינת היהודים ומתחת לכל אחד בקצרה מס' משפטים קצרים מה מספר כל ספר.
השיטה מעולה משום שהיא מתמצתת את העיקר ולא הטפל. במבחן יש שאלה וזה עוזר לשלוף מהזיכרון את התשובה-להרחיב תדע לבד.
שיטה נוספת:
עבודה בקבוצה-יושבים חברה מעלים את הנושא דמותו של הרצל מי היה? אחד עונה ומשווים מי שלא ידע עכשיו יודע.. מי שטעה מתקנים.. וכן הלאה.
על מנת להיות מרוכז אל תעמיס
תלמד לפני הזמן
תעשה הפסקות וגם תן למח לנוח תעשה פעילות גופנית כי היא מעוררת ומרגיעה..
בהצלחה