4 תשובות
כן ^^
לפרי בעיקר.-.
וג'סי היא בין היפות שיש!
לפרי בעיקר.-.
וג'סי היא בין היפות שיש!
יש להן קולות טובים, אבל אני לא מבדילה בין השמות שלהן xd
אני אוהבת רק את פרי בגלל זאין💛
באותו הנושא: