התחברות
הרשמה
איך זה שרוב החתיכים שאני מכירה (ואני מכירה הרבה) הם יחצנים?
26 באוקטובר 2013, 11:23
חתיכים
מי מכיר
יחצנים
מועדונים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
חח זרמו איך קוראים לרוב החתיכים?
רק לדעתי רוב הדתיים ממש חתיכים?
על איזה מפורסם יצא לכן/לכם לבכות מרוב שהוא חתיך?
למה רוב הבחורות יעדיפו גבר מכוער בעל ביטחון עצמי מאשר גבר חתיך ביישן?
לפי מה ששמעתי רוב החתיכים עם עיניים חומות האם זה נכון?
למה הרוב אומרות שהוא חתיך והג'סטין ביבר של ישראל?
יש פה עונה בכיר ממש חתיך ושרירי ואני רוצה לשלוח לו הודעה ומתביישת כדאי לי לשלוח?
למה רוב האירופאים (אשכנזים) חתיכים?
אם אני לא שמאלני ולא אתאיסט כמו רוב מי שאני מכיר אז אני צריך להתבייש בזה?
הגיוני שמלא בנות אומרות לי שאני חתיך ואני חושב שמשקרים לי?
התנשקתי צרפתית במועדון עם מישהו חמוד וחתיך שאני לא מכירה, זה נורא?