2 תשובות
אני מתבאסת שעשיתי אתזה כי חשבתי שזה יהיה לי החלקה לתמיד ואנרתי אתזה לספרית והיא המשיכה לעשות ולא עצרה.. וצריך להישאר עים זה 5 ימים.. ואחרי מקלחת לייבש עים פן
לא מומלץ, השיער יקבל את הצורה של הקוקו וחבל את תהרסי את ההחלקה, מניסיון!
באותו הנושא: