תשובה אחת
תירגעי, תזרקי מילה על יום הולדת שלך או שאפילו תזכירי להם, אין מבצ שלא יארגנו לך משהו, אם את חברה כזאת חברה טובה אליהן- אין סיבה שלא יחיזרו לך:)
באותו הנושא: