17 תשובות
7:/
אנונימית
חחח לא גם ליזה ככה
כל אחת והקצב שלה..:c
לי יש שבוע:' (
לא את לא היחידה
אנונימית
לא, גמאני (:
שמונה ימים. ניצחתי. יאיי.: (
לי יש 7: (
אנונימית
לי יש 4 ימים.
אנונימי
ממש לא..
אני הכי נדפקתי בעולם בקטע של המחזור
רק פעם אחת התעלפתי בחיים וזה היה במחזור ובגלל המחזור!
אני הכי נדפקתי בעולם בקטע של המחזור
רק פעם אחת התעלפתי בחיים וזה היה במחזור ובגלל המחזור!
4, וללא כאבים..
וואי בקטע הזה יצא לי מה זה מזל..
סך הכל 3-4 ימים ואני לא מרגישה כלום. לא מצבי רוח, לא כאבים, לא בטן.. כלום
סך הכל 3-4 ימים ואני לא מרגישה כלום. לא מצבי רוח, לא כאבים, לא בטן.. כלום
אנונימית
8 ימים.
אני מיוחדת.
אני מיוחדת.
אנונימית
לא, הנורמלי זה3-7 ימים, וממש בהתחלה היה לי שבוע, ועכשיו זה 3 ימים.. זה משתנה גם..
9 ימים הכי נדפקתי בשיט!
אנונימית
לא גם אני: (
פעם היה לי 14 יום על מה אתן מדברות
באותו הנושא: