6 תשובות
שונאת?
חחח אולי לשנייה וא זה עובר לי..
אי אפשר לשנוא אנשים.
זה עושה רע..
אולי לא להתחבר או משהו.. אבל זה לא הגיע אצלי לרמה של לשנוא..
סביבות...4
פעם היה לי קשה לשנוא היום אני שונא חצי מהשכונה שלי ועוד הרבה
אנונימי
אני לא שונאת אף אחד, אבל יש המון שאני לא מחבבת או לא אוהבת את ההתנהגות שלהם.. אבל לא שווה להשקיע בהם הרבה מחשבה כי מי הם בכלל?
לא שאני שונאת.. פשוט לא מחבבת ולא מתחברת אליהם