3 תשובות
אני עשיתי יחידה אחת והיא ממש קלה, בכל השנה את לומדת 4 נושאים, לפני הבגרות מורידים לך נושא אחד שלמדת, ועוד נושא שהוא הופך רק למושגים שניתנים מראש, ופרק אחד צריך רק לפרט את כל מה שאת יודעת כאילו סיכום ואתהפרק האחרון את עונה על שאלות. מקווה שעזרתי.
שואל השאלה:
יש בגרות בערבית - מגמת בחירה.
אנונימי
אין בגרות בערבית.