3 תשובות
תמיד שאני מרגישה שתפסתי איזו הצטננות, אני לוקחת שמן אורגנו פראי של סולגאר, זה ממש מקל ומחזק את הגוף.. את יכולה לקרוא עלזה עוד בקישור ששמתי לך למטהבעצם בלי המפשט האחרוןתרשמי - תמיד שאני מרגישה שתפסתי איזו הצטננות, אני לוקחת שמן אורגנו פראי של סולגאר, זה ממש מקל ומחזק את הגוף.. את יכולה לחפש על זה בגוגל ולקבל עוד מידע...
ליאת
שן שום כתושה (עדיפות לכתישה בפלסתיק סכיון ח"פ וכד׳ו) בתוך מים פושרים שעתים ולתפתף לאף, זה ממש עוזר, בדוק. רפו"ש:)!
היי, ויטמין סי, הרבה חם עם לימון.