12 תשובות
לא רק את...
כן לא רק את
לא רק את
לא..
גם אני חושבת ככה.
לא רק את..
איך את יודעת שהיא לובשת חוטיני? o_o
אנונונימית בעם
לא רק את גם אני
זה לא מוגזם. אני הולכת עם חוטיני..
אנונימיתת
זה באמת לא מוגזם אם זה נח אז מה.. זה בסדר בגיל הזה ללכת עם חוטיני.. ילדה בת 10 או אפילו 12 שהולכת עם חוטיני.. זה מוגזם
אני חושב שזו די בחירה שלה... גיל 14 זה גיל שבו כבר יכולות להיות מודעות להשלכות של המעשי שלהן.
שואל השאלה:
לזאת ששאלה איך אני יודעת, היא החליפה בגדים בשירותים ולא היה לה כוח לחכות שמישהו ייצא אז היא פשוט החליפה איפה שכולם חיכו
לזאת ששאלה איך אני יודעת, היא החליפה בגדים בשירותים ולא היה לה כוח לחכות שמישהו ייצא אז היא פשוט החליפה איפה שכולם חיכו
באותו הנושא: