4 תשובות
כן.
אבל הטסט הבא שיהיה לך יכול להיות אפילו עוד חודש ויותר בגלל שביטת הטסטים!
אני מחכה מעל חודש
כן. כי יכולת להכשל בגלל המחלה.
חבל.
אז קודם להבריא- ואז להצליח בטסט. יו איזה יופי. בהצלחה.
ברור כי שלא מרגישים טוב לא מרוכזים
שואל השאלה:
אבל אני בשיא שלי ביום חמישי היה לי טסט פנימי והבוחן אמר שאני מוכן לטסט ב100%