4 תשובות
כן.
אבל הטסט הבא שיהיה לך יכול להיות אפילו עוד חודש ויותר בגלל שביטת הטסטים!
אני מחכה מעל חודש
אבל הטסט הבא שיהיה לך יכול להיות אפילו עוד חודש ויותר בגלל שביטת הטסטים!
אני מחכה מעל חודש
כן. כי יכולת להכשל בגלל המחלה.
חבל.
אז קודם להבריא- ואז להצליח בטסט. יו איזה יופי. בהצלחה.
חבל.
אז קודם להבריא- ואז להצליח בטסט. יו איזה יופי. בהצלחה.
ברור כי שלא מרגישים טוב לא מרוכזים
שואל השאלה:
אבל אני בשיא שלי ביום חמישי היה לי טסט פנימי והבוחן אמר שאני מוכן לטסט ב100%
אבל אני בשיא שלי ביום חמישי היה לי טסט פנימי והבוחן אמר שאני מוכן לטסט ב100%
באותו הנושא: