4 תשובות
שניהם לא טובים. חבל על כל שקל.
הפרו, אבל הם גם הרבה יותר יקרות.
אהבתי יותר ביטס סולו hd
אני אומרת שזה סתם בזבוז כסף.
למה לשלם 1000 שקל על אוזניות? זו גניבה.
וזה גם מפדח להסתובב עם אוזניות ענקיות האמצע הרחוב, לפחות לדעתי.
יש אוזניות יותר טובות במחיר זול יותר.