3 תשובות
לי יש (לצערי)
זה יש לך חשבון אישי ומורים שולחים לך משימות וכאלה שאתה עושה דרך המחשב
זה יש לך חשבון אישי ומורים שולחים לך משימות וכאלה שאתה עושה דרך המחשב
כן, יש לי ילקוט דיגיטלי
וזה בעצם אתר של. שבו אפשר למצוא את כל מה שאת\ה לומד\ת עכשיו בכל מיני מיקצועות
או אוליי צריך\צריכה ללמוד (:
שנה שעברה כל אחד מהכיתה קיבל משתמש בילקוט הדיגיטלי והיינו נעזרים באתר
וגם שמורים ישלחו לך לחשבון הודעות של משימות שאת\ה צריך לעשות בתור שיעורי בית או משהו
וזה בעצם אתר של. שבו אפשר למצוא את כל מה שאת\ה לומד\ת עכשיו בכל מיני מיקצועות
או אוליי צריך\צריכה ללמוד (:
שנה שעברה כל אחד מהכיתה קיבל משתמש בילקוט הדיגיטלי והיינו נעזרים באתר
וגם שמורים ישלחו לך לחשבון הודעות של משימות שאת\ה צריך לעשות בתור שיעורי בית או משהו
שואל השאלה:
ואפשר להיכנס ולהיות באתר הזה דרך האייפד? או שחייבים דרך המחשב?
ואפשר להיכנס ולהיות באתר הזה דרך האייפד? או שחייבים דרך המחשב?
באותו הנושא: