התחברות הרשמה

אם אני מריחה הרבה באוויר את ריח הבושם של עצמי זה אומר שמריחים אותו כלפי חוץ? תודה לעונים

15 בנובמבר 2013, 20:10
הפגת ריחותריחותנקיוןבשמיםריח פה    
תשובה אחת
זה אומר ששמת המון בושם, שימי קצת פחות כי את לא אמורה להריח את עצמך. בושם אמורים להריח רק כשממש קרובים אליך
J
JORDAN RUDESS
באותו הנושא:
מה הבושם לנשים עם הריח הכי טוב שהרחתם?
בנות מה הבושם עם הריח הכי מושך לדעתכם?
איזה בושם טוב ומומלץ יש שמריחים אותו הרבה זמן?
מה לדעתכם הבושם שיש לו את הריח הכי טוב ונשאר הכי הרבה זמן?
אם אשים כל יום בושם, ריח הגוף שלי יידבק בריח של הבושם הזה?
אני לא יודעת איזה בושם לקנותת, תרשמו לי שמות של בשמים שיש להם ריחות טובים:*
למה יש ריח של זבל בחוץ באוויר?
בנות שאתן מריחות ריח של בושם על מישהו באוטובוס אתן הולכות לשבת לידו?
יש איזשהי דרך שהריח של הבושם שאני שמה ישאר אחרי הרבה זמן?
מה הוא הבושם הכי טוב שניסתם אי פעם מבחינת ריח ועמידות?
בושם עם ריח טוב, חזק ונשאר הרבה זמן?